dilluns, 18 de juny del 2012

LA ENVEJA ES MOLT DOLENTA


Semblava que tot rotllava be, eren les cinc de la tarda i encara no havia sonat el telèfon, per tant això significava que no em tocaria treballar.
Tenia pensat dutxar-me i anar a veure a la meva filla Lidia que viu a Barcelona , però tot es va espatllar quan vaig sortir de la dutxa.
Sona el telèfon, l' agafo i era el senyor detectiu Pep que m' informava de que a les 6 havia de ser a l' oficina ja que tenia un cas per resoldre, molt important.
Una dona morta, al menjador de casa seva amb una nota a la ma dreta que deia " vas prometre que seria per sempre". Vaig parlar directament amb el seu marit per veure si en sabia alguna cosa, ell nerviós em va assegurar que no, que estava molt sorprès del que estava passant, tot seguit vaig anar a parlar amb la germana de la dona morta i plorant em va dir que l' únic que sabia era que la seva germana ho tenia tot(diners,casa,marit,fills etc..) que no ho entenia, no era possible i finalment em va donar un detall sobre el marit de la dona. Era drogoaddicte i no estava tractat.(malaltia que obliga a vegades a fer coses sense volgué)
Del detall que la dona no se'n va assabentar va ser que ella tenia blanc a sota del nas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada