dilluns, 18 de juny del 2012

COM EM VEIG D' AQUI 20 ANYS?


La veritat és que és una mica complicat deduir com seré d' aquí vint anys. Suposo que com tothom i més que res perquè és per llei de vida, tindré moltísimes més arrugues a la cara, l' altura no crec que variï gaire, potser dos o tres centímetres més si que tindré, però els tornaré a perdre a mesura  que passin els anys. De el que si que creixeré serà d' amplada, espero que no encara que se que es el més probable si vull tenir tres fills no puc esperar que el cos em quedi igual.
Em casaré amb un noi alt,bona persona,intel·ligent. Les meves fills es diran Eliana, la nena i Naran i Izan els dos nens. Viuré enamorada per tota la vida, tan dels meus fills com del meu marit. Tindré una casa enorme, amb un jardí i piscina, i amb un gos (pastor alemany que tindrà de nom Mate) perquè així els meus nens puguin jugar, saltar i cantar i siguin feliços.
Espero aconseguir el meu gran somni que es arribar a ser psicopedagoga i si no ho aconsegueixo, em decantaré per educació infantil que sempre m' han agradat molt els nens.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada